Wednesday 7 March 2018

2017沖繩之旅day 5 - 動物園,整雪糕,琉球之牛

黎到day 5,兩個仔都有啲疲態。阿包同momo一向要好暗嘅環境先瞓到,對光好敏感易醒。呢日我開晒露台窗簾,佢地都瞓到隻豬咁,甚少有!


不過一話去動物園,阿包即刻彈起身!
已有第二次來,印象最深唔係啲動物,係呢啲好平嘅車仔!
我地都唔記得玩左幾多次,momo都一樣玩得!









呢個動物園唔太,我覺得好好,好驚嗰啲行到腳斷嘅動物園。而且行到中午,天氣真係熱!


睇下momo幾開心!


天氣咁熱,真係無風扇唔得!



我地都睇左幾樣動物,但去到中午太熱了頂唔順就走了,我地本打算食lunch,但未係好餓又差不多夠鐘整雪糕,就遲啲先食。
Blue seal雪糕店,要預先上網book

有得揀自己喜歡嘅形狀同味道
阿包好認真呢




整雪糕嘅地方旁其實都係blue seal 雪糕店,momo喺出面見到哥哥好開心
爺爺嫲嫲佢地喺出面歎住雪糕算我地
據說momo都食左幾口雪糕+_+


整好啦,靚唔靚呢?


有提供乾冰同袋畀人攞走
夜晚當甜品,阿包話好好味,而且都幾大支
我覺得都幾值得一去!


之後就去左附近嘅和風亭食lunch
再去supermarket掃手信
好在有呢啲車仔,兩個仔先唔悶



返到酒店,momo瞓左,哥哥就同爸爸再落去游水。好開心阿包都好鍾意呢間酒店!

最後一晚,梗係要食好啲
琉球之牛喺沖繩應該無人唔識
以往食過恩納分店,真係好食!
今次就試下北谷店
喺香港喺時已經book定枱!


可惜momo呢晚好扭計,唔肯坐定定之餘仲要淨係要我抱,搞到我無啖好食!
玩左咁多日,我諗momo都攰了,所以有啲忟

夜晚執行李執到好夜,嗰張按摩椅我係完全無時間享受!






No comments:

Post a Comment