Monday 8 June 2015

2015沖繩之旅:Day 1

前言:
我地返來啦~
因上次去台灣唔夠relax, 所以今次選擇去沖繩relax下!我同包爹三年前已經去過,唔使點plan又可自駕。我地呢一次決定一日一景點,hea住玩,所以無咩行程, 好enjoy一家三口去玩!

Day 1
去到機場包包已經好興奮,因為有好大地方跑來跑去!只係hk airline個gate唔係好睇到飛機。



出發啦~


我地坐11:45機,正正係包包嘅nap time,所以包包喺起飛無耐就訓左,而且包包無論去程定回程都無不適,好叻叻呢!訓左個幾鐘就醒,然後食自家飯仔,好快就到目的地了。



好多family帶小朋友去沖繩,我地班機好多bb同小朋友,1st row已經有三個bb啦~今次坐1st row,真係闊落好多呀~

到達之後就攞行李,再過domestic嗰邊坐單軌火車,我地去過,都好熟路啦~20分鐘就到站。喺火車上同包包玩帶超,哈哈!


我地住Double Trees by Hilton Naha, 就喺旭橋站旁邊,好方便!那霸嘅酒店黎講已經唔算細啦~但就無baby bed提供。queen size嘅床都ok嘅!又有wifi!
 
Double Trees by Hilton Naha
 



包包係唔會喺床上玩架,可能係我平日唔畀佢喺床玩,所以佢一上床就趕住落床



沖繩快香港一個鐘,休息一陣已經5點幾,出發去國際通食飯!

坐一個站就到。一早搵定餐廳食飯。
 
スチームダイニング しまぶた屋
沖縄県那覇市久茂地3-29-41 久茂地マンション1F
ゆいレール県庁前駅 徒歩5分 
電話:+81 98-861-2739
 
呢間餐廳出名食蒸Agu豬。20個月大嘅包包呢個trip主要都係跟我地食街外飯,最緊要有白飯畀佢。但唔為食嘅包包似乎唔太欣賞街外美食,餐餐飯都食好耐呀~

以為卡位無baby seat?no la, 呢個夾喺枱嘅baby seat真係好好呀!等呢個食飯麻麻煩煩嘅小朋友無得走!






我地去到餐廳通常都會問any recommendations? 確保order嘅食物都有質素!

tofu salad
包包好鐘意食豆腐


蒸agu豬好味呀~只係份量少左啲
但包包唔鐘意食呢個agu豬呀,只係肯食啲蔬菜~

仲叫左個唔知咩rice with pork
原來係一個好似荷葉飯嘅飯,唔記得影相
都好味,只係好中式,感覺上普通左啲


來來網有coupon送drinks,老公就試左泡盛,我就飲coke,連包包都有好精緻嘅水水!



cheers~



包包食左好少飯ja,攪到我好擔心佢呢個trip唔食野!之但係呢,包包係雪糕怪同蛋糕怪,一見呢兩樣野就幾時都肯食!

食完飯行下國際通,當然要食blue seal雪糕啦~




因為要同包包share,我就揀左vanilla w/ cookies。包包當然鍾意啦~但我就覺得Haagen Dazs 嘅cookies & cream好味啲!最估唔到包包連老公個mint chocolate 都食!


一路食雪糕一路行去牧志站嗰邊(國際通盡頭),我地無帶bb車只帶hipseat,包包識得自己行呀,佢攰就咩佢一陣。因為嗰邊有個supermarket, 我地想買啲生果同食物畀包包,仲有就係我地今晚嘅宵夜,hoho~

買完就返酒店了。包包晚餐食得少,我買左蛋糕畀佢,好快佢就ko左件蛋糕!

之後就幫包包沖涼。唔知點解問左幾間酒店都無bb浴盆提供,好在包包沖花灑都ok! 好彩ja....

包包都攰啦,9點幾就訓左。

是晚宵夜,超市買嘅壽司,估唔到又幾好味喎!而且仲好抵食tim!



26 comments:

  1. 好正呀!我都好想去,成日見人post野。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見你入左group,以為你plan左去tim
      沖繩真係好好hea嘅地方,自駕又舒服,又baby friendly, 我想每年去一次,哈哈

      Delete
  2. 我都想帶蛇仔明去, 期待你出下集, 要偷師
    包包用花酒沖涼好叻豬,我都想培訓蛇仔明呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我覺得包包偏向大膽架
      我地好hea, 無咩行程呢

      Delete
  3. 哇,好開心啊,又去玩,包包好幸福^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes he's a lucky boy!
      主要係我唔捨得掉低佢自己去玩呢

      Delete
  4. 包包型仔左呀,可能因為剪左髮?無咁女仔啦,好靚仔。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀剪左頭髮,但佢啲頭髮生得好快呀~

      Delete
  5. 我十月帶木木去呢~對上果次去打風,希望今次順順利利! 一定要寫落去俾我參考呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 沖繩真係好適合帶bb去呢~
      fb有個group叫沖繩親子遊,勁多info架!
      木木仍然要食baby food right? 玩具反斗城勁多,兩行貨架!去到先買片片同baby food都得!

      Delete
  6. 嘩﹗包包又有得去玩好開心呀﹗我成日都想去沖繩,但老公成日嫌無嘢玩,覺得難得有假應該去遠D玩多幾日而唔肯去...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我反而覺得平時返工湊仔太攰了,去沖繩真係可以hea下休息下呢,而且帶住bb,都係輕鬆啲好!

      Delete
  7. 我新年同屋企人去完之後就好想同諵B and 諵爸一家三口再去, 沖繩真係好適合小朋友呀! 唔似日本其他地方咁多人, hea下hea下咁好舒服, 又有少少shopping點, 真係要積極研究下先~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去完都想再去呀~
      諵b一定會好鍾意,go go go!

      Delete
  8. 我都諗緊下年同大爺去, 等睇埋你餘下個幾日~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大爺咁鍾意玩水,一定會好鍾意沖繩呢!

      Delete
  9. 見到你地去旅行,攪到我都好想去旅行………

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去啦去啦,南瓜妹都大個,可以出國了!

      Delete
  10. 嘩,真係開心呀,你地好似岩岩去完旅行無耐咋wor.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就係因為上次攰爆所以今次hea遊……同埋暑假一到就貴,所以趁暑假前去囉~

      Delete
  11. 香港去日本無jetlag 真係好,我地就地獄一樣!
    期待之後0既遊記

    ReplyDelete
  12. 又去旅行好開心啊!帶住小朋友,hea 遊 relax 吓就啱晒!

    ReplyDelete
  13. 又去旅行好開心啊!帶住小朋友,hea 遊 relax 吓就啱晒!

    ReplyDelete
  14. 又去旅行好開心啊!帶住小朋友,hea 遊 relax 吓就啱晒!

    ReplyDelete