Friday 11 July 2014

包包的私人泳池

同包包去過兩次泳池游水,但兩次佢都好似唔太enjoy。不過平時包包係好鍾意沖涼,仲成日玩水整到成地濕晒!

可能泳池水太深,而且水壓令到包包唔舒服。所以mama我就淘左個mini水池畀包包啦…



係咪好正呢?!
喺天台玩又唔會晒親,仲可以放啲玩具畀佢玩。
一放佢落去就好開心,之後仲唔理我自己好專心咁玩!



呢個係朝偉嘅眼神,哈哈!(外面太晒)


我落樓放底部相機上返天台同包包玩,最好嘅係我唔使濕身,無去泳池咁呢hea...


依家成日要企嘅包包後來仲係咁要企喺身。


依家如果放假無去街街都可以喺屋企玩水水啦!

而嘅個mini 水池只係rmb 4x ja...

20 comments:

  1. 嘩,有私人泳池,下次姐姐妹妹可唔可以 join 呀,嘻嘻

    ReplyDelete
  2. 包包就好LA有私人泳池, 唔洗同人迫呀!! 羨慕ING

    ReplyDelete
    Replies
    1. 連我自己都好羡慕,細個時邊有咁幸福!

      Delete
  3. 好羨慕呀, 住村屋地方大真係堅正

    ReplyDelete
  4. 好正呀! 住村屋真係好多地方俾BB玩, 有私人泳池好過去公共泳池好多, 又唔怕污糟, 包包好幸福呀~~

    ReplyDelete
  5. 好正囉,私人屋企有私人大泳池

    ReplyDelete
  6. 私家泳池好堅呀!
    雖然佢喺呢度都應該學唔到游水 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔緊要因為媽媽我都唔識游水,學游水都係交畀專業人士啦

      Delete
  7. 好正呀﹗住村屋就係有呢樣好,多地方畀小朋友玩,恨死隔離啦﹗

    ReplyDelete
  8. 嘩,私人泳池好正呀!

    ReplyDelete
  9. 好平啊!!~ 抵玩~~~ 在家裡玩沖涼樣樣都方便好多~

    ReplyDelete